06 stycznia

Testy firmy Canpol

Z uwagi na to iż niedawno zostałam mamą :) zainteresowałam się produktami znanej firmy Canpol z różnymi produktami dla maluszków. A dokładniej testowaniem tych produktów. Wystarczyło wejść na stronie: http://canpolbabies.com/pl/ zarejestrować się i zostać aktywną mamą poprzez dodawanie, czytanie i ocenianie porad. W tak łatwy i przyjemny sposób znalazłam się na 8 miejscu w rankingu ( miesiąc: sierpień) dzięki czemu otrzymam dwa nowe produkty tej firmy całkowicie za darmo i będę miała przyjemność przetestować je osobiście. Poniżej przedstawiam zdjęcia produktów oraz moją opinie. Chciałabym z tego miejsca serdecznie zachęcić wszystkie mamy do wzięcia udziału w tym przedsięwzięciu ponieważ na prawdę warto ! :)

 Razem z moją córcią Nataszką przetestowałyśmy tę świetną karuzele, która umila każdy wieczór mojej córeczce w łóżeczku. Wykonana jest ze świetnych, miłych materiałów a w każdej z maskotek ukryta jest piszczałka bądź "dzwoneczki". Natasza uwielbia spokojną melodyjkę, a także kolorowe dinozaury które przyciągają jej wzrok. Dla mnie dla mamy plusem jest to, że bardzo łatwo jest ją zamontować a także ściągnąć a także wyprać maskotki. Karuzele oceniam na 6 ;)


Gumowe, kolorowe zabawki świetnie umilają zabawę dziecka podczas kąpieli. Ze względu na to iż moja mała córcia niema jeszcze skończonego roku ( zabawki przeznaczone sa dla dzieci 1 +), dałam je przetestować dziecku mojego brata. Tomasz był zachwycony kolorystyką zabawek i nie chciał wychodzić z wody - tak bardzo mu sie spodobały :). Mama Tomasza zaś była bardzo zadowolona z załączonej do nich torebeczki, w którą po każdej kąpieli może schować zabawki. Oceniam je na 5 z plusem :)

Wysyłając opinie na temat przetestowanych przez siebie produktów do firmy Canpol dodatkowo dostaje się prezent - niespodziankę. Tym razem dostałam uroczą żółtą kaczuszkę - termometr do wody. :)




W grudniu po raz kolejny mam przyjemność testować produkt firmy Canpol a mianowicie Mate do zabawy z serii Dinozaury. Paczka którą dostałam wygląda tak:
Mata Canpola do zabawy z serii Dinozaury jest na prawdę wspaniałym produktem. Gdy tylko otrzymałam paczkę od razu dałam ją przetestować mojej 4 miesięcznej córce. Natasza była zachwycona kolorami jakie owa mata posiada. A także ukrytymi elementami takimi jak np: piszczałki, szeleszczące elementy, gryzaczki,dzwoneczki,lusterko i wiszące maskotki - dinozaury. Najbardziej do gustu przypadły jej gryzaki umieszczone na macie jak również szeleszczące elementy znajdujące się w rogach dinozaura.
Mi osobiście podoba się to, że po każdej zabawie mojego dziecka mogę  ją  łatwo złożyć i schować do załączonego foliowego opakowania a także to, że mata posiada grubą ocieplinę w środku. Dzięki temu nie martwię się, że moje dziecko może zmarznąć leżąc na podłodze i nie muszę podkładać pod mate koców jak w przypadku innych mat. Plusem jest również to, że maskotki wiszące łatwo jest odczepić i tym samym łatwo zadbać o czystość.
Produkt oceniam na 6. :)

3 komentarze:

  1. Najbardziej do gustu przypadła mi mata.
    Żałuję, ze karuzelę kupiłam, gdy córka była już sporym niemowlakiem. Uważam, że to bardzo praktyczny gadżet. Umiejętnie dobrany koncentruje uwagę maluszka i pomaga mu się wyciszyć. W naszym przypadku wybór padl na Tiny Love z serii Serenada natury. I to był strzał w 10.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie.
    li_lia z http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za komentarz. Ja z kolei z produktami firmy Tiny Love nie miałam do czynienia. Myślę, że kiedyś na trafie na produkt tej firmy i będę mogła go przetestować. Pozdrawiam również.

    OdpowiedzUsuń

Miło, że chcesz zostawić jakiś ślad po sobie. ;) Dziękuję za każdy komentarz.